Because friends have more fun




Torsdagen fylldes med det jag mest av allt tycker om: vänner! Och dessutom två finfina hundar: Franke & Elviz. Ja. På kvällen hade jag kurs. Där hände det minsann grejer: tack A, M, P, U och Du vars namn jag inte minns.





Trippelbloggtrio: fina Suzan var i stan. Och vem springer vi mer på? Jo bästa Miss C




Gårdagens mat - den sista bilden med lax var dagens lunch! Mat är min passion just nu! (Det har det väl alltid varit kanske några tycker...?)



Igår eftermiddag, efter jobb på stan, träffade jag fina Ulliz. De hade vinterpyntat lite, så jag passade på...




Fångade bollmonstret Elviz på bild. Han tyckte inte alls att det var någon bra idé att jag & Ulliz skulle på kurs...




Det hände grejer på stan. Julgrejer. Fint med allt ljus!




Bästa vännen!



Jag tog helg redan imorse. Eller ja, det blev lite städning här hemma. Men jag behöver vila hjärnan lite från jobbet. Men jag är back on track på måndag - det händer en hel del spännande!!

Ikväll ska jag och finaste umgås med Herr H och Herr Frasselini. Det ska bli kul! Och planen är att heja på Amanda Fondell som gör en grym insats på Idol!



Jag påminns ständigt om meningen med mitt liv
Kommentarer
Postat av: Suzan

Underbara bilder, tack för igår <3

2011-11-18 @ 13:46:56
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gillar

2011-11-18 @ 13:58:19
Postat av: MissC

Det var supermysigt!!!!!!!

2011-11-18 @ 17:15:17
URL: http://misscsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback