En söndag. Med julpyssel & massa prat!

Här sitter jag i köket och bara myser. Liksom fredagsmys på en söndag. Hur bra är inte det? På plats har jag finaste vännerna och målet denna söndag är att julkortspyssla och umgås. Vi har en tjejgrej-grupp på Facebook och det här var mitt bidrag! Det fina är att vi pratar om allt mellan himmel och jord, men ett tag visste jag inte om det skulle bli något julkortspyssel eller inte. Men nu är det full rulle. Vi har fikat bullar och pepparkakor och druckit första glöggen på länge! Snart ska jag dricka lite earlgreyte och fortsätta med fler blogginlägg. För helgen har nämligen varit fylld med häftighet! Så kom gärna tillbaka!




Tände ljus i lägenheten



Klippa, klistra & konversera - här med Ida & Ulliz



Annika, lilla Klara, Maria och Mica


Lillfröken undersökte både rum, papper och pennor
Kommentarer
Postat av: Svenne

Gilla

2011-11-20 @ 20:13:49
Postat av: malin

Julpyssel är så mysigt! Jag pysslade också julkort igår. Nu är det mindre än en vecka kvar till första advent :)

2011-11-21 @ 21:31:19
URL: http://malingerdle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback