Med- eller motgång - vad avgör?



Dagen började med ett härligt möte. En del av en process är färdig - vilken resa. Nu är mina nya visitkort på väg hem till mig. Kommer i början av nästa vecka.

Men det är inte bara visitkort. Det är något mer. Att ta tag i mitt företagande - på mina villkor (vad skönt att det kan vara så!), har varit viktigt. Och en del av den resan är frustration. Och lärdomar. Jag är, på något konstigt vis, en junkie för feedback och förändringar. Jag måste förstås klargöra att det samtidigt är jobbigt. Det krävs av mig att jag tänker om. Tänker nytt. Tänker igen. Men. Det händer saker, och jag utmanas. Än en gång på mina villkor.

Tänk om allt gick på räls. Vari ligger utvecklingen då?


Låt det göra lite ont. Ändå.




Kommentarer
Postat av: Johanna Arogén

Weeeee!!!

2011-11-23 @ 20:14:27
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback