Två kärlekar gör mig lycklig

Det här med kärlek. Är jag extra sårbar då? Eller kanske snarare extra stark? Lite av varje?

Min andra kärlek är lånad. Han heter Canon. Och är en systemkamera. Inte visste jag att jag skulle falla pladask. För dig faller jag fortfarande.

Jisses. Ska det bli ett fotomonster av mig? Fotomonstret AB.

Ni vill väl se?


Jag fick kurs häromdagen. Fotade och blev fotad. När du ser mig, är jag sedd på riktigt
Foto: C. Lind



Att fota mat blev en fröjd. Att äta den också



Allt blir helt plötsligt fotobart. Prylarna i rummet talar till mig. Eller jag till dem



Man skulle kunna tro att jag bara klickar. Men jag jobbar också - nu senast har jag intervjuat en intressant forskare om barns hjärnor. Det säger i och för sig klick mellan mig och mitt jobb också. Klick.



Ljus. En svaghet jag har. Även för lukten som uppkommer när man släcker dem.



Imorse när vi vaknade möttes vi av detta. Glädje & mörker i ett. Vilken kombo



Ingen höst utan äppelpaj. Och ingen äppelpaj utan vaniljsås. Lyxliv.



Mina pelargoner ger sig inte. Aldrig.


Om du. Om jag. Om vi.



Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2011-11-09 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback