Vara Där Jag Är



Några stunder





Kungsgatan pryds av ljus. Och lilla Jag                    Foto: C. Lind



Igår var jag som sagt på ett suveränt fik. Och kom hem en tröja rikare - se nedersta bilden till höger - en klassisk Emilia-tröja med ränder



Ingen brist på mat här inte. Både sushi, som syster bjöd på, och sedan en finfin fika med lyxsaffransbulle
När jag höll på att rensa här hemma fann jag recept på världens bästa saffranskaka. Receptet hänger nu på kylskåpet...
Sista bilden är tagen av C. Lind

Kommentarer
Postat av: Johanna Arogén

Men åh vad mysigt det ser ut! Dit måste du ta mig nån av alla tusen gånger jag kommer och hälsar på dig i framtiden! ;)

2011-11-24 @ 09:41:58
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback