Du vet när det är dags. So do it!

Ett hett tips - gå utanför dig själv ibland, och observera - vad ser du?

Jag har gjort det litegrann den senaste tiden. Och det jag ser är en Emilia som verkligen vill en massa saker. Som är en ja-sägare. Som ibland verkligen är en idéspruta. Emilia, ja jag, vill så mycket. Men orken har rätt att tryta också.

Därav gårdagens inlägg om "skala av". Jag har fått positiv feedback från många, inklusive mig själv.

Hur som helst. Det kommer hända saker här framöver - imorgon kära bloggers och vänner kommer jag ha min allra första tävling! Har fått hjälp av bästa ett dussin pannor - så jag säger bara - imorgon smäller det!

Klart att jag bjuder på lite bilder! Dagens äventyr i miniformat!



Ah. Detta var igår. Vi hängde mest hela tiden på Återvinningscentralen. Jisses. Vad slängde vi inte? Vi höll på med både betong och gummislangar, men till slut blev det klart. Grabbarna som jobbar där undrade nog vad vi två höll på med - vi körde fram och tillbaka, det verkade inte finnas något slut på vårt skrot! Dessutom gillar jag min outfit - skönt, varmt och alldeles underbart. Pappa, som älskar att utveckla sig själv när det gäller bilar, testade att veva ner rutorna med knapparna framme vid hans säte i Toyotan. Det gick bra till slut, men ett tag satt vi där med alla rutorna nedvevade... Så det kan gå.



Oj oj. Det här var dagens utmaning. Rensa lådan som står ute i fält. Bland råttskit och bensindunkar fick vi till slut ordning på det hela. Jag sorterade i ordning en verktygslåda och kastade en massa onödigt skräp. Sa jag att vi åkte till Återvinningscentralen igen? Vi saknade den så mycket!



Här är jag i min fina Nike-outfit. Jackan fick vårt lag sponsrat med av just Nike. Jag är nöjd med den eftersom den har en perfekt innerficka för min mobil, som jag använde tillsammans med runkeeper. Idag blev det 6 kilometer spring och jag skulle tycka det var toppen med ett löppass till denna vecka!




Nu ikväll var jag på yoga igen - det var superskönt, men jag saknade Herr H som var hemma ikväll. Efter yogan skrek hela kroppen efter frukt, och det har den fått nu. Med lite nötter. Nu ska jag fortsätta att skala av. Och lägga mig snart...





Det är du. Som är den. Jag vill vara med. Glädje i kvadrat. Fredag nu, och låt tiden sen stanna.
Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2011-10-05 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback