Ett Jobbpass ute i Friska Luften


Jag hade grym tur med tåget i morse, så jag hann till Uppsala, trots krånglande pendeltåg! Har fått vara ute med Pappa hela dagen, och jag måste säga att vi samarbetar bra. Fast innan jag hämtas säger han lite besvärat "ja, det här med att starta den här volvon är inte det lättaste". Så är det när man bokar vrålåk. Vi är ju vana vid Toyotan. Men det gick bra, nu vet vi hur man startar, kör och stannar volvon. Det är som att lära sig att köra på nytt, säger pappa. Tyvärr fastnade inte bilen på bild, men det kanske kommer vid något annat tillfälle!




Utsikt från dagens kontor



Full mundering. Bästa teamet



Dagens utmaning - fixa med miljoner sladdar. Typ. Men när man är kär (!) går allt!



Pappa lekte cirkus (med tillhörande skutt ner på marken och bakåtrullning). Sen löste vi problem på väldigt hög nivå. Som att öppna en plastask med kniv. Det gjorde faktiskt att vi kunde lösgöra samtliga sladdar! Great minds think alike
Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2011-10-03 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback