Frilansjournalisten utanför Rutan

Just nu är ett av mina jobb ute i handeln, i tidningen LevaPS! Jag gjorde en stor intervju med fina Pia Johansson. Anledningen var/är programserien (6 delar) Barn till varje pris? som går på SVT1 nu under hösten.

I köket hemma hos Pia fick jag svar på frågor om hennes egen barnlängtan och hur det var att spela in ett program med samma tema. Ja, det var några av de saker som vi pratade om. Tipset är ju förstås att köpa tidningen, nummer 11. Dessutom fick jag träffa hennes nittonåriga katt Eucharisto. Han kändes sagolik och sjöng för mig.








"För mig är en kärnfamilj där kärnan är kärlek - sen kan det se ut hur som helst"
Pia Johansson ur LevaPS! nummer 11
Av: Emilia Arvidsson
Foton i tidningen är tagna av Robert Paraniak




Vill du läsa lite annat som jag skrivit?

Då tipsar jag om:

Fem frågor till Terese Alvén på Livskick
Recension av Varför meditera? på Livskick
Hur kommer framtidens hälsa att se ut? på Livskick
Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2011-10-25 @ 19:48:55
Postat av: liselotte

Idag kom Dr Hauschka kitet i brevlådan, nu ska det testas, kul. Stort Tack Liselotte.

2011-10-25 @ 22:28:49
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Kinga

Har läst intervjun nu, den är så bra. Du har ett språk som berör, detta ska du verkligen ta till dig!

2011-10-26 @ 00:04:52
Postat av: Suzan

GRATTIS!!!!!

2011-10-26 @ 08:53:13
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Postat av: Petra Liuski

Vad roligt att ytterligare en emilietext finns ute!! Härligt.

2011-10-26 @ 09:28:53
URL: http://petraliuski.se
Postat av: Ewa Arvidsson

Hej hop vilken mysig tidning det var och vilka bra artiklar, suveränt tusen kramar från mig

2011-10-26 @ 23:36:21
Postat av: Molly

vad roligt att du länkade till några av dina artiklar :)

vad roligt att du fick träffa pia, hon verkar vara en jättefin person tycker jag :)



du får ha en bra dag emilia! kram

2011-10-27 @ 07:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback