Lite Smått & Gott i enemilias Liv

Jag gillar verkligen denna version av hey ya, som Amanda Fondell gör i Idol. Jag är tagen. Av denna vackra flicka!

Sen då. Jo, har haft en hel del trevliga matupplevelser på sistone! Bland annat åt jag hemmagjord pizza igår! Och den får ni på bild! Och sällskapet var det bästa sällskap jag kunde önska mig [smiley!]



Så jag är lite inne på att testa nya saker under hösten - för att lära mig nytt. Självklart kommer vissa favoriter att stanna kvar, som linssoppa med gott bröd och pålägg (gott, enkelt, nyttigt och billigt!), lasagne (himla bra att frysa!)

Så, vill ni ge mig tips? Maila mig recept eller skriv i kommentarsfältet. Om jag sedan lagar det du föreslår kommer bilder på bloggen (och länkning om du har en blogg!)
Maila till [email protected]

En blogg som verkligen inspirerar till varierad matlagning är:

Feel good, feel well
Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2011-10-03 @ 21:58:38
Postat av: Molly

vad gullig du är emilia :) ditt inlägg gjorde min dag!



hoppas att du mår bra!? här är det finfint, dock lite mkt att tänka på :) har du skrivit någon artikel på sistone?! :)



recepttips: vet inte om du har kollat under "vegetariskt" längst upp på min blogg, där finns en del goda recept som du kan frysa in samt göra stora laddningar av :)



du får ha en underbar dag och vecka! kramar

2011-10-04 @ 07:37:22
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Petra

Åh - vilken pizza! Verkar ha varit en win-dag för både mage och själ :)

2011-10-04 @ 21:11:42
URL: http://petraliuski.se
Postat av: Szilvia

Vad gott det ser ut!

2011-10-04 @ 22:53:22
URL: http://healthbysz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback