Vad händer hos enemilia?

Bra fråga. Jag är i min ruta. Och jag trivs. Dessutom påminns jag om att vara i den. Mycket och länge. Men det är klart att ni ska få en uppdatering av den gångna veckan. I all enkelhet. Sen ska jag sova. Med din hand i min. På låtsas. Imorgon på riktigt. Skala av. Vara med dig.



I min ruta finns det plats för sånt här



Och detta med



Jag hann köpa ett par röda handskar. 199 pix på Åhléns. Här instruerar jag syrran hur man städar handfatet. Insåg att jag hade handskarna på mig fortfarande. Ja. Ni ser själva



Åh ja. Maria & jag träffades för planering av solresa. Vi hann med en finfika med fantastisk juice. Och Jag hann andas lite.



Jag hann träffa Herr Höckert. Och Herr L som numera huserar i mitt hjärta. Vi såg Amanda Fondell sjunga igen. Och jag adopterar henne gärna.



Plötsligt var det lördag. Och Syster skulle firas. Toppengänget hade det bra. Herr Pappa undviker kameralins, men han var med, det kan jag intyga!



Jorå. Kom på andra plats med min orangea klot. Pappa skadade sig på sista ronden. Men han bet ihop och lät mig slå ner hans käglor. Herr Höckert imponerade och spöade samtliga deltagare med sina strikes. Men det var inte det enda vi skulle göra denna kväll...



Vi blev bjudna på restaurang av Pappa. Trevligt sällskap och god mat...



Förrätt: laxtartar på kavring
Huvudrätt: kalvkött med sås, potatiskaka, marinerad sparris och marinerade tomater
Efterrätt (ej bild) gudagod creme brulee med havtorn



Vi var alltigenom nöjda! Bra initiativ av vår käre far. Som här kramar om sin dotter. Så pass suddig bild att han får vara med!




Nu: inga tankar. Nu: sova

Kommentarer
Postat av: Kinga

Mysigt! :)

2011-10-16 @ 00:23:31
Postat av: Petra Liuski

Vilka underbara, uppfriskande och härliga bilder! Du har fina vänner och ser ut att ha det riktigt bra :)

2011-10-16 @ 08:57:40
URL: http://petraliuski.se
Postat av: Dorota

Vad fina handskarna är! Hade passat till min röda jacka ;) Trodde först att det var städhandskar, hihi ;)

2011-10-16 @ 17:20:05
Postat av: Svenne

Superduper gillar :)

2011-10-16 @ 18:09:21
Postat av: anette

Din pappa ser så där härligt mysig ut som en del personer är som man bara inte kan ogilla.



enkla nettan

2011-10-17 @ 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback