Walk with me. The Gröna Linjen



Du ser. Det finns väldigt bra orsaker till varför vi ska röra på oss. Om du inte vet dem, så kan jag berätta för dig. Om ett sätt att gå. Helt makalöst bra.




Hitta dig själv en bästa vän. Bestäm er för att gå en linje. Typ buss - eller tunnelbanelinje. Jag och Herr Höckert bestämde oss för Gröna Linjen - Hässelby Strand till Farsta Strand. Här startar vi!



En rolig grej är att fotografera varje station. Här station nummer två: Hässelby Gård



Det händer grejer. När man går. Som söta vita katter som tycker vi ska stanna en stund. Svåra val...



Vi har gjort linjen förut - men då åt andra hållet. So we were remembering good old times (lines?)



Det finns alltid en linje att följa. Eller pilar. Och hösten bjöd på sin bästa sida



Delsträcka 1: Hässelby Strand - Islandstorget. Sen blev det lax med ris och pepparrotscrème hemma hos mig. Fötterna kändes. Cirkus 7 kilometer.



Idag fnular jag på att ta ut kroppen på en löptur. Det gäller att ställa in sig







När jag tittar på dig så vet jag vad kärlek är





Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2011-10-31 @ 11:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback