Antonius och jag är redo

Kaffekoppen är riggad, datorn vibrerar av längtan. Låt skriveriet börja, låt orden flöda. Men först. Låt mig skriva obehindrat, ofrustrerat, fritt, så som jag vill. Antonius är min kontorsstol som jag köpte i slutet av förra året. Jag har suttit alldeles för lite i den. Varför? Jag hänger gärna i soffa och säng, ser du.

Jag har lyssnat på soundtracket till Kings Speech. Egentligen på en låt - den kan ni också lyssna på!

Då börjar jag nu. Med ett 40 minuters pass. Jag ska bara skriva ut en sak först.

Peppa mig, så går det ännu bättre! Eller tryck på gilla-knappen!






För en kort stund såg jag ditt ansikte igen. Och jag saknade dig fruktansvärt. Mycket
.
Kommentarer
Postat av: Suzan

pepp pepp pepp pepp

2011-09-01 @ 16:55:26
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback