En kväll att vara Tacksam över

Jag vill vara vanlig. Vad det nu är.

Hur nu livet än beter sig mot oss, eller vi mot det, så är det oslagbart att få bli inspirerad. På riktigt. Och liksom veta att man funnit rätt i all den röra som jag befinner mig i. För det är snurrigt ibland. Det ska du veta.

Ikväll anordnade Clara-teamet, som står varje fredag uppe på Malmskillnadsgatan (där det existerar gatuprostitution), en afton med drogfokus. Ingemar Sköld, läkare på Mariakliniken för unga vuxna (18-25 år), höll i expertrollen, och det var otroligt intressant. K och min syster Monika var med också - det kändes bra. Riktigt bra! Dessutom bjöds det på både paj, sallad och te med kakor!

Vad bra mitt liv är. Även om det finns stunder som jag undrar - vad håller jag på med? Men just nu är allt rätt.





Herr H, min bäste vän, och jag var på Café Tidemans i lördags, ett favorithak med god mat!



Du är nog den, som jag borde vara hos
Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Vilken fin text - å fina bilder!

2011-09-13 @ 13:29:12
URL: http://www.unt.se/hemmafix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback