En Lördag med massa Trevligheter!




Igårkväll hade jag Herr H på besök och vi testade min nya lyktas mysfaktor. Dessutom mat och en promenad runt kvarteret. Och så Skavlan. Spännande. Idag, lördag, hann jag med en hel del också. Bilderna får berätta!




Fredag -som sagt: middag - en hederlig mild linssoppa! Och kantarellmacka!



Jorå så att: lyktan fick godkänt!



Finemang idé av Herr H: en promenad i Enskede!



Jag ville fota fönster i mörker. Det gick sådär...



Skam den som ger sig...



Hittade en mysig trädgård



Och så kom lördagen. Spenderade några trevliga timmar på lite olika håll...


Grönsaker på Bondens marknad



Blev bjuden på glass...



Massor att fota. Men framför allt - vilket härligt väder! Och sällskapet var bra, så tummen upp!



Han låter mig vila på gröna ängar, han för mig till vatten där jag finner ro...



Det råkade bli en riktigt god fika. Med solen i ansiktet.




Jag ska inte vara någon annan, som du är mot mig /Melissa Horn/
Kommentarer
Postat av: Kinga

Haha vems trädgård var det ni krashade??

2011-09-18 @ 00:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback