Jag ville vara nära

Åh. Helt underbart att ha så mycket energi som jag har just nu. Och. När det kommer paket så blir jag extra glad!

Jag lyssnar på Melissa Horns nya skiva, och jag säger bara: ja, ja. Ja!! Det finns redan favoriter. På repeat har jag låten Jag saknar dig mindre och mindre. Kanske för att den passar så bra in i mitt liv just nu. Trots att jag inte vill att du ska betyda något, så gör du det i alla fall. Men det är fel betydelse.

Saker jag har gjort idag - stortvätt, städning av badrum, lagat lunch, fixat ärenden på mailen, skickat in ett CV för ett jobb, pratat en halvtimme med finaste Em! Sysslat med min kökshylla! Stolt satt jag igår natt med sandpapper och slipade på. Och jag har haft ett leende på läpparna. Och sen finns det stunder där tårarna bränner därinne. Det är så jag är. Och jag vill inte vara någon annan. Men jag vill veta vad det är jag ska göra, vad mitt uppdrag är...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback