Middag med Fina Gäster

Igår var det en fullspäckad dag. Men jag börjar bakifrån - jag blev bjuden på träning av finaste Suzan. Åkte till Tumba och gick på både spinning och core - oj vad man kan svettas. Jag tycker om svett i sådana sammanhang - det är ett kvitto på att jag har tränat! Efter dusch så var det dags att bege sig till Sushikungen! Jag fick skjuts av fina Kia, en ny bekantskap! Kia sa något bra till mig. Nu när jag börjar bli lite lätt stressad över milen som jag springa om några veckor. "Har du klarat 5 kilometer, ja då vet du att det bara är 5 kilometer kvar, när du spungit hälften, och det har du ju klarat!". Jag behöver höra sådant!

Det blev en middag med ett 20-tal personer - och huvudpersonen började med att ge oss alla en present - en påse med lite fina saker från Holistics - ni kanske kommer ihåg mullbären som jag fick?? Det blev en sådan påse, en kokosolja (som tydligen ska vara grym att steka pannkakor i) och en vitaminbehållare!

Men hörrni, text i all ära. Men bilder säger ju mer! Här kommer en drös!



Men Åh! Kia tycker om Hello Kitty - jag har en frände!


Suzan fick present. Och grym sushi i alla möjliga konstellationer. Kärlek från Sushikungen


Ja ni ser själva. Vi var imponerade! Nämnde jag att hon är stammis där?


Hon har fantastiska vänner! Den som mumsar på Suzans sushi är Szilvia - som också bloggar! Det var rätt många bloggisar på plats!


Men vad är det här nu då? Ah. Det kommer i ett senare inlägg... Jag säger bara: krulltott

Kommentarer
Postat av: Szilvia

Kia verkar vara en smart tjej! Klart du kommer att klara milen. Du behöver inte vara ett dugg orolig!



Fin blogg du har förresten. Har sparat adressen ;o)



Vi ses på ToppLoppet!

2011-09-11 @ 11:49:49
URL: http://healthbysz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback