Sådär ofokuserat glad

Pillar lite här, fixar lite där. Passar på att städa vissa kökshyllor. Inte alla, varför vet jag inte. Fnular med en linssoppa och gör en grymt god hummus. Bjuder på detta när morfar och mamma kommer över. Morfar undrar vad det här med "meditation" är för något. Jag blir eld och lågor och så gör vi en andningsmeditation vi tre. En som jag har lärt mig av Janne Spetz. Ja, egentligen vet jag inte om det var en meditation eller inte. Morfar blev lite sömnig medan vi satt och först andades in genom vänster näsborre. För att sedan andas in genom höger. 10 gånger på varje sida. Jag tror någonstans att morfar tyckte om det här. Jo.

Sen måste jag ge lite tips också. Det är produkter från Riitas Fötter Örter Rötter Jag har testat hennes FOTKRÄM och ASP-OCH KÅDSALVA. Den sistnämnda använde jag på mina nagelband, då de var i dåligt skick, lite skadade - nu mår de finemang! Och - morfar testade den också på sina ben, som är känsliga och med behov av något att smörja in med - och det verkade fungera riktigt bra!

http://www.viio.se/
Kommentarer
Postat av: Suzan

Nice att hitta bra grejer!

2011-09-21 @ 19:52:34
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback