The dejt



Sitter här med alldeles full mage: mullbär, lunch, äppelkaka med vaniljsås. Jo tack. Åkte imorse till finaste Suzan - och vi tog oss an en 5 kilometare. Jag var stolt över oss, för mot slutet var jag ganska trött ska jag säga. Jag slänger in ett par bilder. Och kika gärna på Suzans blogg, för jag kan tänka mig att hon också skriver något om dagens löptur! Himla skoj och dessutom hann vi prata träning, kosttillskott, events och lite annat smått och gott!
Vilken start på denna torsdag!




Söta Suzan. Jag kände mig ungefär lika suddig som bilden är


Av någon anledning blir Suzan jätteliten och jag jättestor på bilderna....


Så den bilden längst ner fick hon ta. Så att hon inte var midget hela tiden


Himla bra service på denna dejt. Suzan blandar proteinshake med linfröolja. Och så gav hon mig en påse mullbär. Som numera bor i min mage. Hon tipsade mig om denna sida för att handla mullbär och annat!


Man blir så klok när man är hemma hos andra...




Tack för idag!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback