Blogger Boot Camp 2012 - the story!

Helgen kom. Helgen gick. Helgen var fantastisk.

Innehållet var som bekant: träning. Blogger Boot Camp firade fem år i år! Fyra fantastiska tjejer anordnar något så härligt som en träningshelg - öppen för alla!
Det är Terese, Mela, Sofia och Jane

Men också: kärlek, gemenskap, skratt, blod, svett & tårar

Det jag minns är:
härliga människor
jag är starkare än förra året
jag kan gå på danspass
jag blev inspirerad så in i bomben
två nya artikelidéer på gång


Nu. Äntligen. Bilder. Som jag knåpat! Tack också Jane för att jag fick låna bilder!




Dessa bilder har jag tagit (ovan)




Allra första passet - trots tidigare ryggont var jag med på det mesta! Grymt kul!
Foto: Jane Haglund



Det valbara passet för mig blev dans - de andra gick på spinning!
Foto: Jane Haglund


Sedan var det Training for athletes med Robert Kronberg - då var jag hejarklack! Men det verkade väldigt skoj måste jag säga. Att ta friidrott till motionär är ingen dum idé alls!



Sista passet för dagen som jag var med på. Jag gillar ju egentligen kundaliniyoga bättre, men helt okej ändå! Anna var en bra instruktör med behagligt tempo och bra upplägg. What to say? Helt okey!
Foto: Jag & en kompis tog dessa bilder



Dag 2: jag gick på ett suveränt danspass! Oj oj. Det var kul!! De andra var ute med Running Sweden och körde löpning!
Foto: Jane Haglund




Foto: Jane Haglund


Gänget!
Foto: Jane Haglund



BBC-crew!
Foto: Jane Haglund


The goodiebag of all goodiebags!
Foto: Jane Haglund










Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej Milkonetti



Kvinnor kan, det är en sak som är säkert! Vad avundsjuk jag blir på er, skulle själv gärna velat delta. Det får bli nästa gång, för det var ju öppet för alla, sa du ju.

2012-04-24 @ 13:37:13
Postat av: Catharina

Trevligt kollage! Gillar särskilt hur jag ser helt oberörd ut i jägarvila ;) Grym helg och kul att ses! Såg film från första danspasset, hade jag aldrig klarat... I'll be back, ha det gott! kram

2012-04-26 @ 14:47:46
URL: http://supertjejklassikern.outsideonline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback