Jag lever lite mer för lite mindre



Det här med mitt liv


Jag gör inte karriär

Längtar efter en själens karriär

Jag tjänar några kronor i månaden som precis täcker det nödvändigaste

Jag blir lätt trött, men älskar att springa

Jag vill inte ha en livsstil som jag sedan inte kan upprätthålla

Jag äger inget i mammons namn, men jag har gett bort mitt hjärta till käresten och vännerna

Jag lever ärligt (vad pretto det lät, men det är vad jag vill skriva)

Klart att det kan locka ibland, det där med ekonomisk frihet. Men jag känner mig rätt fri just nu.

Prylar stressar mig. Ibland vill jag bränna upp det lilla jag har. Ett litet prylbål.

En tom lägenhet lockar. Vita väggar. Okej, med ett skrivbord, stol och penna och papper.

Jag jobbar, men minsta möjliga ansträngning är något jag skulle vilja leva upp till

Jag är rädd ibland, men oftast trygg

Jag lever lite mer för lite mindre















Varför skriver jag det här kanske du undrar? Jag blev inspirerad av UnderbaraClara!
Kommentarer
Postat av: Monkan

Vad fint du skrev! Gillar aven iden om prylbalen haha :)

2012-04-24 @ 11:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback