Frivilligt Oinspirerad

Jag söker lugn. Jag går bort från Inspirationen. Jag har nämligen en massa på lager. Allt är möjligt. Gränserna för vad jag gör suddas ut. Lite äldre sedan igår, då jag fyllde år. Är en mixer rikare. Och Hello Kitty tofflorna som jag fått av syster matchar vintern utanför. Laleh sjunger och hjärtat diggar med. Men jag vill vara oinspirerad. Det är ett problem - då det är mycket som inspirerar mig. Men vet du? Jag behöver bara lugn nu. Och det har jag fått idag. För jag promenerade med finaste hunden Elviz medan kompisen Ulliz var och handlade. En sån där snabb promenad. Så att det sedan kittlar i benen. Min kropp älskar det. Min knopp gråter om den inte får göra precis det.

Totalt endorfindrogad sitter jag och funderar. På stort och smått. Vad kreativitet föder. Vad inspiration kan bidra till. I mitt liv.

Du ska veta att du är något.





Jag & kärleken gjorde laxburgare med sallad och röror från La Gomera - toppengott!
Foto: C. Lind



Kärlek i rosformat



Lite luktagott & handkräm



Blå pyjamas



Ja



Varm fot






Jag vann ett träningskort i helgen. I en roddtävling. Är inte det ganska bra jobbat?



Kärlek är en härlig ingrediens i livet
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback