OS, Sally Mann & Strindberg



Det här med Fotografiska.

Ganska genialt.

Men kanske framför allt - spännande

Vi var 1, 2, 3, 4 , 5 vänner som samlades.

Kvällen började med räkmackor och jordgubbsfrossa på uteserveringen.

Och sen i ordningen OS, Sally Mann & Strindberg.

Jag & hjärtat somnade sedan direkt när vi kom hem. Pang sa det bara.

Lite bilder, lånade från Fotografiska



Många spännande fotografier. Här från en prisutdelning där Black Power manifesterades




Många fantastiska. En del udda, en del vackra. Sally Mann



Den Strindbergska handen. Lite mäktigt, tycker jag




Friends & Love
Intressant? Klicka här!



Power



Nu ska jag iväg på yogahelg. Spännande, vet inte alls vad jag ska förvänta mig.


Men först avsluta en artikel som jag har deadline på måndag


Se till att ha en fin helg nu!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback