Walk through Warsaw

Jag kan inte förstå varför jag inte kan lyssna på sommarprat och samtidigt göra något annat. Det är som att jag inte hör vad sommarprataren säger. Den enda behållning jag får är musiken. Så som vanligt är det bäst att göra en sak i taget.

Några som gjorde tusen saker samtidigt när de var i Warszawa var dessa två. Fotade, kollade, fikade, åt mat och fotade lite till. Men det gick alldeles utmärkt!





Team



Klick, kolla, titta, klicka igen!



Fasader och gränder kikades på. Vackra blå färger blandades med tegel.



Kaffepaus. Absolut nödvändigt för den här tjejen!



Veckans kanske mest udda bild
av: C. Lind



Som sagt. Vi träffade släkten också. Här är jag ute på landet (en 30 min från centrum med bil) och hälsar på morbror och mostrar tillsammans med morfar och C!


Dagarna i Warszawa var speciella. Från att ha varit vid en lugn by vid havet kastades vi in i en storstad som kokade av EM-feber och solens gassande. Men det var spännande att försöka hitta rätt, att se lite nya ställen. Men det jag uppskattade mest var att få träffa familjen. Och det behöver jag inte ha någon storstad till.








Låt oss vila i kärleken. Allt annat kan vänta. Just nu.



Min träning har fått sig ett uppsving. Jag har hittat tillbaka till rörelseglädje. Kommer ett inlägg inom kort!


Sen har jag fått äran att publicera några dikter som en vän har skrivit. Men vi tar en sak i taget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback