Jastarnian views 2012

Det undgick ingen att det var dags att ge sig av.

Målet var både nära och långt borta.

Men hjärtat hade jag mest nära.

Några saker vi såg



Let´s go. Jag tog med mig vad jag hade. Och försvann i en och en halv vecka



Vi möttes av sol, hav och ro



Det fanns att titta på



Och undra över



Finfint tillbehör: solglasögon



Det fanns kvällar här med



Inte alls dumt



Och mat. Det var ju liksom det stående temat.



Stammisar här



Och efterrätten blev ibland en våffla med grädde och färska jordgubbar




Det blev en del träning också - två löprundor à 25 minuter och en powerwalk på cirka 7 kilometer!


Nu är jag hungrig





Kommentarer
Postat av: Ewa Arvidsson

underbart jag vill också

2012-06-25 @ 09:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback