Bara det Nödvändigaste

Alltså så här. Jag kommer närmare min egen kärna, dag för dag. Ja, du blir klokare med tiden. Min kärna är enkel - därinne viskas orden lugn och ro med en jämn takt. Det är kärnans mantra. Och min insikt är: jag behöver inte så mycket för att fixa det där. Inte alls. Mat på bordet är ju en förutsättning. Och jag trivs där jag bor. No question marks. Karriär i själen är väl det enda förnuftiga här i livet som vi kan sträva efter? Jag skiter i resten. Alla konstiga normer och falska drömmar - släng er i väggen. I´ve had it!

Ni som missade Vinterlandskapet i plusgrader i söndags - here you go!





Ljus i ansikte och ljus i själen



Låt dina ögon smaka



Se men inte röra



Sunny day



Konferens



Ny frisyr på trädet



Jung och ro



...



Foton tagna av Christofer Lind




Strawberry flavor. Ja. Smaken på mitt läppcerat.



Min senaste recension på Livskick





Kommentarer
Postat av: Malin

Helt rätt... dina ord stämmer så bra in på mitt liv just nu :/ skumt! Kram på dig

2012-03-05 @ 13:49:35
URL: http://kanjagkandu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback