Plick plock och det blev Påskpyntat!



Onsdagsförmiddag. Har arbetat någon timme med transkribering. Och ska snart äta lunch. Det blev en god kyckling till middag igår, med egengjord tomatsås med kokosmjölk. Således några luncher fixade också! Gårdagskvällen var vacker, med långa ljusa timmar. Vi passade på att gå ut en stund och njuta av att, ja, våren är här!

Sen har jag hunnit med att påskpynta här hemma. Köpte fina ägg att hänga i ris när jag var i Löddeköpinge. Och ett grönt ägg att ha nötter i. Gillar att det är prickigt! Även om jag i grunden är en randig tjej.

Drömmer om att resa. Vara ledig. Det är bra med drömmar!




Prickiga jag


....



Rosa blommor på ägg



Du & Jag





Ra ma da sa. Sa se su hang






Mitt hjärta måste ibland bändas upp. Men när din kärlek är där, öppnas hjärtat av sig självt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback