Våren tittar in



Jag har hunnit i fatt mig själv. En artikel som ska vara klar på måndag är i princip färdig. Nu. Det är skönt!

Om 45 minuter ska jag transportlöpa ca 5 kilometer till mitt gym och sen gå på ett pass klockan 12.00. Frilansliv ger möjligheter. Men det innebär också ett stort ansvar. Jag har fått lite frågor om hur jag har gjort för att bli frilansjournalist - det kommer ett inlägg om det inom kort!



Ni har väl inte missat mitt müslirecept på Livskick?






In blue I believe



Promenaden igår



Grönt är skönt



Shopping i miniformat. Tvål är min passion



Köpte orkidéjord och planterade om. Äntligen



Överleva eller inte. Det är frågan



Lite mera påsk



Vänta lite till





First Aid Kits nya



Det här med att lyssna inåt. Varför kör jag över mig själv? Är det något annat behov som jag fyller då?








Du och jag i ett tidlöst rum. Där vill jag vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback