The Valborg at Årsta. Med Klara & gänget!

Wow. Det var inte lite bilder i kameran som jag idag förde över till datorn. Ganska många. Ganska fina. Svårt att välja. Temat för det här blogginlägget är den fina Valborgen som jag, käresten & Herr H firade tillsammans med Maria, Klara och herrarna M & Å. Alla finns inte representerade på bild, men alla var högst närvarande på denna fina kväll. Det började med middag hemma hos Maria, och det bjöds på vegetarisk paj. Jag och hjärtat hade gjort matig sallad till. Till efterrätt serverades fruktsallad. Till allt detta en magnifik utsikt!

Det var ju det här med att välja bilder. Inte min starkaste sida. Här kommer ett försök.


Fotograf: C. Lind



Ljuset: välkommen!



Vad stor hon har blivit. Herr H i bakgrunden



Nöjd är bara förnamnet



Kikar både in & ut




Vi gick till brasan. Lilla Klara fick en haj av sin pappa!



Snack i kvadrat



Herr H nätverkar med Herr Haj



Vi



Majbrasan tändes. Massa intryck. Klara - med rätt att bli lite trött



Fast det är klart, det är himla kul med Valborg också!




Vänners goda lag



Fullt med folk



Kvällen kom. Men ögonen hölls öppna ändå!



...








Jag kan med gott samvete skriva att jag njöt den
1:a maj
2:a maj
3:e maj


Och tänker fortsätta med det!





Nuet. Så värdefullt!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Av bilderna att döma hade du en underbar Valborg, härligt!



Det låter som om det skulle kunna bli ett kul event! Du får berätta var och när det blir så kanske man kan få smyga dit?

Verkar handla om de ämnena som jag brinner för.



Projektet som pågår just nu sträcker sig till månadsskiftet sep/okt. Men jag kommer redan i sommar påbörja en ny "upplaga" av det. Då kommer det dock inte vara något projekt utan jag kommer kalla det för någon slags vägledning. En personlig vägledning där jag hjälper till med tips och råd för att du som individ själv ska hitta dina nycklar till en optimal kropp - fysiskt & psykiskt. Jag har redan nu nya deltagare så du är varmt välkommen att anmäla dig. Vet du någon mer som skulle vilja delta?



Hoppas vårsolen värmer dig!

//Matilda

2012-05-04 @ 11:11:27
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: malin

Härliga bilder!



Sv. Nu fungerar det att kommentera hos mig, vet inte riktigt vad det var sist....



Härligt med powerwalk! Det är svårt att inte bli på bra humör när våren visar sig från sin bästa sida ;)



Det är min andra termin på högskola men första termin på sjukgymnastprogrammet.

2012-05-04 @ 14:23:25
URL: http://malingerdle.wordpress.com
Postat av: Tommy

Hej "hjärtat"



The Valborg at Årsta, med Klara & gänget, verkar ha varit en lyckad tillställning, roligt att höra och se.

Själv arbetade större delen av den helgen......inte så tokigt faktiskt.



Vi hörs och ses!!!!!!!

2012-05-05 @ 13:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback