Bloggvänner & Livet

Jag skulle kunna skriva att jag hänger på Allt för Hälsan 2012. Men om det kan ni läsa om här, på Livskick.
 
Fast det är ju så trevligt att träffa bloggvänner. Som Terese, som Jenny. Och träffade även Sara, för första gången.
 
Kameran kom först igång senare under dagen - men här kommer en blandat kompott från den senaste veckan!
 
 
Allt för Hälsan igår - här med Malin!
 
Från i helgen! Vi var på Treater! 6 timmars (!) föreställning
 
 
Fika ingår då i konceptet
 
Den senaste tiden promenerar jag som aldrig förr. I veckan har jag gått både 8 km och 10 kilometer. Att möta skymningen är att möta sig själv för en stund
 
 
Nu ni! Ska iväg på personlig träning. Spännande! Sen ska jag träffa mamma en stund. För promenad....
 
till dig min fästman - för att du är du
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback