Nyköping Stories

 
 
 
 
Det var en speciell vecka förra veckan. I klartext: Fullt ös. Jag är inte alls bra på det där med fullt ös, det fungerar i stunden men sedan blir jag trött. Så i söndags när Maria, Å & Klara var hemma hos oss, så låg jag mest i soffan och gäspade. Det var trevligt ändå!
 
En annan mycket trevlig sak var min lilla utflykt till Nyköping för att hälsa på Johanna.
 
Det pratades och jobbades. Men mest pratades. Vi hann skratta lite också - väldigt bra!
 
Mest inspirerande var det att få se Johannas kontor. Och träffa hennes kontorskamrater!
 
Vi började dagen med lite te och knäcke. Senare åt vi lunch på Hellmans. Hösten var vacker med sina löv!
 
Att jobba på kontor ger nya perspektiv. Jag fick en del gjort. Kolla vilket fint block Johanna har!
 
 
Konferensrum deluxe. Kaffe och ladda batterierna!
 
 

Helgen har varit rolig, med många besök. Framför allt har jag fått vara med min kärlek, och vi firade vårt första år tillsammans!
 
 
 
 
Här är ett klipp ur en kortfilm som jag såg för ett tag sedan - love att first sight. Kanske att ni hittar hela filmen någonstans - för den är så fin och rolig!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback