Box box baby

 
Igår hade jag en träningsdejt på Medborgarplatsens SATS med bästa Strongday-Annika!
 
Vi valde nånting helt nytt, box fick det bli. Kanske var nivån för hög för oss, men essensen är ju ändå att ha kul och få ta i! Jag svettades en del och fick upp pulsen, så på så sätt var jag nöjd. Att skratta mellan varven och att få sparka lite grann är ju inte fel! Annika förhöjde upplevelsen och nu planeras en crosstraining framöver!
 
Crosstraining - stationsträning - var jag på första gången i förra helgen. Fick ett toppbetyg av mig, då jag var helt slut efteråt! Det var 12-13 stationer med 50 sekunders träning på varje. Det var alltifrån armhävningar till mountain climbers och upphopp.
 
Organic BodyWork har jag gått på tre gånger nu, är även inbokad på kommande måndag!
 
Ska erkänna att jag saknar Soman, så det ska nog också få plats snart!

 
Foto: Annika Strongday
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback