Kanelbullar - kan livet bli bättre?

Solen skiner idag. Jag skulle lätt kunna lägga mig i solen en stund, men jag hinner inte! Ska ut till Kista på bullbak med mina kompisar - mysigt! Det var länge sedan jag bakade :) Helst ska de nästan vara lite mjuka i mitten - jag har en förkärlek till deg!

På måndag ska jag på intervju, söker jobb nu, vi får se hur det går. Det är ett rekryteringsjobb. Men eftersom jag håller på med ett projekt med Ulliz (darling, I miss u!) så kan jag inte arbeta heltid.

Åhå, dags att slänga sig i duschen, bussen går 15.32!

Kram till er alla (just nu är det i och för sig bara jag som vet om denna blogg, men fantasin tillåter osynliga nätvänner!)

Emilia
Kommentarer
Postat av: Sven

Hej!



Det var trevligt och gott ikväll. Alltid roligt att ha lite folk på besök.

Jättekul att se att du inspirerats att starta blogg du med.



Kramar Svenne

2008-07-25 @ 23:42:01
URL: http://musakon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback