En pizza senare...

...så sitter jag i soffan (vilken kombination - pizza och soffa!) och tittar på Amercias Funniest Homevideos och en del klipp är riktigt roliga! (det i kombination med soffan och det andra klassas nog som väldigt amerikanskt...!) Har varit på olika aktiviteter idag, det började med ett missförstånd på morgonen, då jag var tvungen att ta ut lill-killen trots att jag varnat att jag inte kunde idag. Det löste sig, men det är alltid trist när man blir stressad! Idag är det sista natten här i Hagalund, sedan är jag bostadslös. Nja, riktigt så illa är det inte, jag ska ju bo hos Ulliz! Måste säga att bostadsförmedlingen inte har mycket att erbjuda just nu. Okej, jag fick upp en del lägenheter, men har inte hittat min pärla än!


Denna dag kommer inte ha så mycket till innehåll förutom förstås: packning och tvätt. Men först vill jag vila lite grann - jag är trött. Hoppas att ni där ute har lite energi kvar till resten av dagen!


Kram

Emilia




En lite annorlunda bild tagen på Sardinien våren 2008
Kommentarer
Postat av: Cześć Emilek :)

Hej, bardzo fajny blog. Chyba także założę sobie bloga i będę pisał taki pamiętnik. Fajny pomysł. Oczywiście nie będę pisał po szwedzku lecz po polsku;)

Nie przejmuj się tymi nieporozumieniami z facetem, jutro się wyprowadzasz i zaczynasz nowy etap w swoim życiu:) A co do mieszkania, pewnie znajdziesz swoją perłę:) Ja wynajmuję na razie mieszkanie w Warszawie ale coraz częściej myślę o tym, aby kupić coś własnego:) Wiesz mieć taką oazę do której można by wracać:)

Dzień pod znakiem pakowania i prania?:) No cóż bywa i tak, a więc odpoczywaj i szukaj energii do działania:)



Kram

Mariusz

2008-10-30 @ 19:27:16
Postat av: Emilia

Hej Mariusz, no nie wiedzialam ze bedziesz az tak ambitny ze mi cos napiszesz na moim blogu! Fantastycznie, milo mi, i witam! Hm, ciekawa jestem czy moj byly bedzie to czytal, no bo on tez mowi po polsku. No coz, nic zlego nie napisalam! Tak, idzie pod tematem prania i pakowania - nie wiedzialam ze masz szwedski jako "hidden card".



Kram

Emilia

2008-10-30 @ 20:22:59
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Mariusz

Emilek ja to wieloma językami władam;) Pozdrawiam i dobrej nocy życze:)

2008-10-30 @ 23:12:07
Postat av: Emilia

Dziekuje!

Emilek

2008-10-31 @ 13:46:47
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback