Ruggigt ute men...

...jag sitter ihopkrupen på soffan och lyssnar på webb-radio. Klockan fyra ska jag på möte nere i Solna Centrum. Tänkte hinna med lite packning innan dess. Marius är hemma hos Sammys mamma, så jag är själv. Jag har vant mig lite vid lillkillen, men jag får säkert låna honom när jag har hittat ett eget boende. Packningen går bra, är på min tredje kartong nu, ska ta mig an mina dvd:s och CD-skivor. Letar efter min Dolores O´riordan skiva, vill låna ut den till Agnieszka. Jag har en känsla av att jag kommer hitta den medan jag packar!


Efter mötet tänkte jag mig en tripp till gymmet, det vore skönt att springa lite på bandet. Men då uppkommer ett litet problem - maten. Det skulle vara om jag åt precis innan jag går till Solna C. Men det är om en timme och jag är inte alls hungrig nu...Ni ser vilka problem man står inför ibland!


Hej och hå! Då kör vi! Jag återkommer med rapport lite senare!


Kram

Emilia



Kommer ni ihåg min promenad där jag träffade hästar?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback