Här är det bättre humör, och så den lovade bilden!

Hej allihopa.

Vaknade på en bättre sida idag, så se inte så rädda ut! Ska snart iväg och arbeta med Ulliz, dock har jag lite svårt att få tag på henne. Klockan är lunch, men för mig var det frukost nyligen. Tittade på en debatt på TV, men det var svårt att förstå vad som egentligen var hönan eller ägget. Det handlade om utflyttning från glesbygd till storstäder och vad det skapar för problem. Det som jag uppfattar som ett annat stort problem är studentlägenheter (överhuvudtaget är det svårt med lägenhet i Stockholm, det har jag märkt i alla fall..), läste om hur studenter tackar nej till utbildningar på grund av just den anledningen: de har ingenstans att bo.

Lovade ju som sagt var att publicera bilden som jag har målat, och här kommer den. Det var spännande att måla vinglaset, eftersom glas kan vara svårt att måla. Vinflaskan blev jag nöjd med. Fast äpplena var roligast att göra. Enjoy!

Fick precis ett litet mail från Emily angående projektet, det känns så bra att många tror på oss!!

Kram
Emilia


En bild, tre tankar. September 2008. Av: Emilia Arvidsson
Kommentarer
Postat av: agnieszka

hej Emilia,



den här tavlan är mycket intressann ... jag gillade pingvinen som jag såg nån annanstans på bloggen oxå.



Du har talang min sköna !

2008-09-22 @ 17:15:12
Postat av: Emilia

Tack...skönt med lite feedback!



Kram

Emilia

2008-09-28 @ 00:52:17
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback