Liten kvällstext...

Jag insåg för någon dag sedan att bloggen har givit läskiga konsekvenser. Nej, inget farligt, men eftersom många av mina vänner läser bloggen så vet ni oftast vad som sker i mitt liv. Därför har det hänt två gånger att jag funderat över vad jag egentligen har sagt till exempelvis Ulliz. En dag så undrade hon nämligen över ifall jag verkligen ska åka till Asien. Jag blev lite förvånad, men då visade det sig att Emily hade läst i bloggen att jag faktiskt funderar över att göra en sådan resa och berättat det för Ulliz. Samma sak med våra fredagspromenader, ryktet sprider sig. Bloggen fungerar med andra ord!


Sitter nu och tittar på So you think you can dance, och det är verkligen underhållande. Är det någon mer som tycker det? Favorit? Min är Will och Katee, de är riktigt duktiga på det de gör. Men har borstat tänderna, och ska sedan gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon, det är bildterapi som vanligt på onsdagar.


Det var bara det jag ville skriva, ha det gott!


Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback