Så där ja. Eller hur var det nu igen?

Ja, acceptans. Av livet i litet och stort. Och mellan. Känner mig som en mellanbregott. Normalsaltad på en knäckebrödmacka. Tänk att bli tuggad på och svald. Mina tankar är lite i en annan värld just nu. Lyssnar på radio, någon som "råkade" ha 10 miljarder på sitt bankkonto. Inte illa, eller hur? Hennes första tanke var att de skulle dra, hon och hennes kille, men det gick inte, för hunden och samvetet. Men några extra kronor på kontot hade inte varit fel! Imorgon ska jag försöka göra vad jag kan på jobbet så att det blir en rolig dag. Tyvärr så har jag inte fått min certifiering och scarf som skulle skickas på posten hem till mig. Och så är jag lite irriterad över att syster min är så dålig på att svara i telefon. Förmodligen är det min hunger som spökar igen, det blir en väldigt seeen lunch idag. Men gott blir de: köttfärssås och spaghetti. Grönsakerna var alldeles för dyra, så några sådana köpte jag inte. Får kolla i Sollentuna om de har några bra priser - hoppas, hoppas!

---

Så, nu har jag fått i mig två portioner av god mat och kaffet puttrar på i köket, jajemän, nu är jag back to normal igen. Planerna för dagen är egentligen bak av bröd, om jag orkar, nu behöver jag vila lite på maten! Vill ju gärna att syrran ska fixa mitt hår, om hon nu kommer nån gång *otålig* Så måste jag ju förbereda mig inför imorgon, läsa igenom uppdragsinformation. Dessutom är det slutet på månaden, så räkningar skall betalas. Men först kaffe, kaffe, kaffe! Visste ni att "billigt" kaffe kan vara giftigt och att det innehåller helknasiga saker. Det var en nyhet för någon vecka sedan eller så. Tur att jag har "dyrt" ekologiskt kaffe hemma!

Dags att ta det lugnt - det blir bra det här!

Over and out
The normal one




Som stormen river öppet hav...
Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: ja det låter bra! <3

2009-02-27 @ 06:52:36
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback