En dag i härlighetens tecken!

Ja, ni läste ju mitt förra inlägg om att jag är i en annorlunda fas. Mycket riktigt, det stämmer och nu måste jag go back to basics - vad man jag bra av? Ja, för att sammanfatta läget kan jag helt enkelt publicera en massa härliga bilder från gårdagens eskapader hemma hos Ulliz. Dessutom får ni två bonusbilder till en början, där jag smidig som jag är gungar i Stora Sköndal. Fotograf: Carlos. Bildkavalkaden fortsätter från dagens utflykt till Tyresta Nationalpark där jag, Svenne, Maciek och Ania hade en helt fabulous dag! Bildtexter kommer givetvis med förklaring! Jag gör det på engelska eftersom jag vet att min bror och hans tjej lär kika in på bloggen ikväll!


Yes, I am good at this, take a picture...

...from the other side as well!


Hi! I am Elviz and this is my little brother Bubba (the white one)


Ida made a delicious salad that we ate yesterday...


And for desert as you can see...


...which I liked very much!


Ranger Sven is assisting ranger Maciek...


...which resulted in a beautiful fire!


The atmosphere was great! My mood went up a couple of degress...!


Maciek is showing his injuries...


But most of the times there were laughter and happiness!


This is how you stretch after eating x pieces of sausages!


And of course: the queen of bathing did arrive...


The queen is having a conference with the Prince of "It´s too cold in the water"!


Great success!!


Maciek getting back. Hope his finger survived! Sven and Emilia still in the water!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig dag! Lovly day

2009-07-22 @ 20:52:01
Postat av: Emily

Hej vännen min!



Det ser ut som ni hade en fantastiskt skön dag. Du ser så glad och fräsch ut. :)



Kramis Em

2009-07-24 @ 00:25:45
URL: http://www.emforme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback