God morgon, god morgon!

Tänk att när klockan ringde var det nästan så att jag blev glad. Jag vaknade pigg och utvilad. Och blev inte alls irriterad på väckarklockan..Vad har hänt? Ja, jag ser fram emot dagarna helt enkelt. Min vistelse vid havet och hos morföräldrarna gjorde helt enkelt susen!

Dagens plan är tvätt och umgås med Emily. Kan vara så att fina Ulliz också kommer! Det innebär också en del städning som jag varvar med tvätten - det gäller att vara finurlig! Frukosten har jag intagit och det blev en traditionell havregrynsgröt med banan och kanel och sojamjölk. Vädret är inbjudande men också lite knasigt eftersom det blåser. Kan hända att det blir en promenad senare. Aha, ska kolla om det är några pass ikväll på Friskis...Kan annars tänka mig löpbandet och lite styrka. Vi får se.

Teer vet ni att jag tycker om och igår blev det kamomill på kvällen (rumianek heter det på polska) och nu på morgonen blev det mynta. Inget sug efter kaffe just nu!

Här får ni lite pics från stället som gör att jag nu mår prima!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback