Strange thoughts in my mind

Hon märkte att hon var iakttagen, jag tittade mest på hennes ansikte. Hon hade fina drag och hon smålog medan hon tittade ut genom fönstret. Lugg och brunt hår. En skjorta som gick i blått. Vem är hon? Hon vände sig emot mig och kisade med ögonen emot mig. Var hon sur eller irriterad för min betraktelse? Tunnelbanan stannar och hon går förbi mig, snabbt. Hon kunde lika gärna ha tagit den andra utgången, men hon valde den bredvid mig.

Tunnelbanebetraktelse i slutet av juli, sommaren 2009

Dagen i punktform:

- Uppstigning
- 2 frukostar
- En utebliven fika av någon anledning som jag inte kan sätta fingret på...
- Artikelskrivande om dryck (säger till när den publiceras!)
- Träning: kondition (svettas mycket nu för tiden) biceps, axlar, bröst och mage
- Lunch
- Kyrka
- Middag
- TV

Bloggen går lite under temat: minsta möjliga ansträngning. Imorgon är det yoga!




Wish you were here sometimes..
Kommentarer
Postat av: Sven

Du är så bra, kämpar på med träning och dina artiklar. Snart kommer genombrottet antagligen, badabooom! Kul tunnelbanebetraktelse som vanligt. Jag har inte åkt tunnelbana på nästan 2 månader nu. Det har väl aldrig hänt förut?

Kram Svenne

2009-07-28 @ 21:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback