Alltid gott med frukost! Tankar om kreativitet

Ja, idag blev det keso med päron och melon. Kanel är ett måste förstås. Sen är det så att jag håller på att aktivera kreativiteten hos mig. Och då använder jag mig bland annat av Internet (nähä?). Och Emily, min partner i den kreativa processen, har gett mig tips om frilansbloggen, det är ju perfekt för mig som har den ambitionen (att frilansa alltså!). Emily har mycket kreativitet i sig och jag önskar henne all lycka. Glad att få vara med i processen, jag har kommenterat lite på hennes blogg som hon har på sin hemsida

Ja, vad tror ni att Civilekonomen (en tidning) har på sin framsida när den dunsar ner i min brevlåda? "Törs du leva dina drömmar?" Ja, det vågar jag. Kanske att jag då ska formulera mina drömmar? Alltså väldigt konkret. En av dem är:

Att till hösten ha så pass många kunder att jag kan försörja mig som frilansare på halvtid. Heja mig!

Snart ska jag åka in till stan för att träffa min kompis Kinga. Jag kan inte svära på det, men jag tror inte att vi har setts på två år. Det är lång tid. Det ska bli roligt i alla fall!

Klockan halv sju ska jag träffa Svenne. Han har ju bil nu så han tar mig till IKEA där jag ska köpa trådbackar, kanske ett handtag och dessutom en skohylla (det var min syrra som tyckte det är ett måste).






Kommentarer
Postat av: Sussi Fagerholm

Halloj vilken vacker hund.

Du har så rätt så om sockersug, men man kan försöka hitta andra grejor att stoppa i munnen.

Kram

Sussi

2009-06-05 @ 15:31:30
URL: http://nuskakilonabort.blogg.se/
Postat av: Nadia

Awwww VILLL OCKSÅ HA HUNDEN JUE =)



Så fruktansvärt fin, en liten presentation skulle kunna sitta på sin lats. (kan inte hjälpa men älskar dem, speciellt när de är tigrerade).



iiikkk Lite tendenser till att bli hundsamlare har jag nog, tur att jag bor i lägenhet och har en karl som säger nej när jag hittar något gulligt =)



Ska kolla in bloggen verkar lite intressant med frilans.

Tack för alla bilder, letar efter minneskorts läsaren så jag kan maila de jag har på min kamera.



Kram nadia

2009-06-05 @ 20:26:48
URL: http:// mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback