Vilken härlig dag - nu vet jag massor...

...om skatte- och avgiftsanmälan! Fast det är lite krångligt ibland och jag har inte allt klart i huvudet - men det kommer väl med tiden att fastna! Jag och Sven träffades klockan halv ett vid Odenplan för att sedan gå till café Blåbär - jag valde en sallad med matvete, en pastasallad med kyckling, en med bulgur och den sista är en av favoriterna: potatissallad med chevre och annat gott. Vi tog med oss Elvis ut på gården sedan för att äta allt det goda. Senare tog vi oss till Vasaparken och satte oss under ett träd med var sin kaffe! Sven tyckte nog precis som jag att dagen var alldeles utmärkt för aktiviteten att sitta under ett träd. Elvis busade på och det gick bara bra. Hemma hos Ulliz fick jag verkligen mycket gjort så detta får jag göra om snart igen...Det får bli i juli någon gång, för framöver har jag en massa att göra. Plus att lära mig att ta det lugnt. Allt på en gång!

Nu på kvällen har jag varit ett tag med mamsen, vi drack tranbärsjuice vid Fridhemsplan, sen fick jag skjuts hem! Och jag är ju jättebra på att hitta hem, även bilvägen! Så jag är lite stolt över mig själv!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback