Would you rise again?

Tre favoriter klockan tre med Lugna Favoriter, det är det jag hör i mina öron just nu. Jag är lagom pigg, drömde en ledsam dröm i natt om en person som betyder mycket för mig. Vår relation tog slut på ett konstigt sätt och jag tog det hårt i drömmen. Separationer är ju aldrig roligt, i alla fall upplever jag det så. Klart att det finns relationer som behöver avslutas och båda mår bättre av det. 

Men nog om ledsamheter - vi har ju sol och vår ute! Och snart har jag lampor i kök och hall, får hjälp av en kompis...Det är bra att ha händiga sådana! Jag ska i gengäld hjälpa honom att skriva ett CV. Är ju ganska bra på det. Sedan ska jag till kyrkan, det är sankt Josefs dag idag. Få se om jag träffar människor som jag känner eller om det bara är jag som går på mässan. Sitter för närvarande och knaprar på en digestive och dricker ekologiskt kaffe - i bakgrunden är det nu Sarah Dawn Finer som sjunger "moving on", det bästa partiet är när hon tar i för kung och fosterland. 

Hörrni, läs om förra inlägget, jag behöver ju hjälp med företagsnamn! Vet ju att ni alla är kreativa!

Take care in the sunshine and I hope that my dream was just a dream....
Emilia 

Kommentarer
Postat av: Nisse Norr

En brainstorm behövs om företagsnamn. Emilias Hälsa. Emilias Hälsotips. E A Mat o Motion. Gröna Tipset. Grön Hälsning. Emilias Hälsoruta. Firma Pigg & Kry (eller Grön & Pigg). Hälsodansen HB (EA). Grön o Sakral. EA Grönfrisk. Linje Grön EA. Grön Dans EA. Emilias Håll i Gång. Firma Hälsa o Hem (eller Hem o Hälsa). Firma Grön Gång. Go Grön EA.

2009-03-21 @ 09:40:05
Postat av: Emilia

Tack Nisse för dina tips!



Emilia

2009-03-21 @ 18:01:03
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback