I am the master of breaking chocolate

21.43 - oj, jag ska nog snart sova. Men jag har en hel del att göra de närmsta dagarna. Bland annat har jag intervju på fredag som jag ska förbereda mig inför. Det gäller ett frilansuppdrag. Det ska bli spännande! Men i och med att jag gick upp 07.40 idag och har varit på G sedan dess med jobb och matlagning samt demo (jätterolig!) så tycker jag att en dusch efter Oskyldigt dömd, läsa lite och sen sova är alldeles utmärkt för mig. I och med 20-veckorsutmaningen (att må bra) så är jag uppmärksam på kropp och knopp!

Dessa godsaker har jag sålt idag - varsågod att klicka och igen
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Min mobil säger att ditt nummer inte fungerar haha.. konstigt. Är allt bra med dig?

Jag jobbar på.. "tough love" på jobbet första dagen = stå i kassan under lunchrush (INTE kul :P) samt stå vid 400C "broilern" och steka hamburgare. De går frammåt iaf! VI borde snacka snart..



Ska vara med i en sömn studie i samband med svininfluensa vaccin nu på fredag! ://



Pusskram godnatt

2009-11-25 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback