Bra det här med att vara ensam ibland

Nu ska jag alldeles strax stänga ner datorn, göra mig en kopp te och läsa i en vanlig bok. Det har blivit alldeles för många kvällar framför datorn - och även om jag gillar det så vill jag vila lite grann från det. Klockan halv nio är det dags för Parlamentet och det ska jag se på. Tidig kväll, ska upp imorgon för att göra lite städning bland papper. Tyvärr har det hopats sig en massa och jag känner igen mig i det som Emily nämnde idag - stress och tankar på allt som ska göras. Nåväl, inget tråkigt liv jag lever i alla fall!

Har bestämt mig för att stänga av mobilen också. Men klart att jag tjuvkikar på den ibland...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram kort och gott!

2009-10-25 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback