Det är bra om man kan ta det lugnt ibland

Jag är hemma - yes! Det är faktiskt skönt, men ack vad jag började i fel ände. Tur att man har vänner som kan dra ner en i verkligheten. Inte bra när det går åt fel håll. Snart ska jag göra mig en ansiktsmask och bara ta det lugnt. Det är bara onsdag, men jag tänker fredag. Ansiktsmask var det!

Idag hann jag irritera mig på följande

- två tjejer som pratade oavbrutet mellan Warszawa och Stockholm. Det var liksom inget stopp på dem. Till och med killen framför mig sa att han inte orkade lyssna på dem...Hjälpte det? Nej! Fast det var ganska underhållande att lyssna på pinglornas teorier om hur svenskar är. De trodde att de visste allt...
- Folk som ska hämta bagage från bandet. En klassiker

Annars försöker jag verkligen vara positiv. Men det har jag i och för sig varit nästan hela året. Därför kan jag ju spy lite galla så här en mörk oktoberkväll. Måste köpa frukost till imorgon - Konsum here I come!

Har du något som du irriterar dig över?

Kommentarer
Postat av: Matilda

det där med flygplansstörande prat har jag varit med om. när jag och mattias åkte hem från dublin för ett par år sedan så satt det två tjejer i 20-årsåldern bakom oss som pratade OAVBRUTET hela resan. eller, det var snarare den ENA av dem... den andra nickade mest tror jag.

tillslut orkade inte mattias mer, så han ställde sig upp och sa åt dem att "NU RÄCKER DET!!"

hahaha, har aldrig skämts så mycket förut tror jag.... fast egentligen höll jag ju med honom. fast jag är nog lite mer svensk i sättet än vad han är, jag irriterar mig i SMYG. det gör inte han.

haha!

2009-10-23 @ 11:57:05
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback