Ibland ska man lyssna. Eller ganska ofta...

Jag fick en uppmaning av Sven (ni som undrar vem denne Sven är, skriv en rad i kommentarsfältet så kanske det blir ett inlägg om denne fantastiskt goda vän...) att jag inte kan gasa och bromsa samtidigt. Det kanske låter självklart - men faktiskt så undrar jag om det inte ligger mer bakom orden än endast orden... Kanske måste jag planera min körning - för jag tror inte på att mjukköra när det gäller mitt företagande - det fungerar inte riktigt så...Eller? Ska jag testa att mjukköra i alla fall. Bilen (jag) mår ju bra av det. Och mina medpassagerare (vänner) uppskattar en säker körning.

Okej. Dagens planering kommer här. Håll i er:

1. Skriva en artikel om C-vitamin (vill ni läsa om kolhydraternas oförtjänta rykte, klicka här).
2. Ringa ett samtal (jobb)
3. Skicka ett säljbrev till en kund
4. Städa
5. Lunch
6. Promenad och boka tvätt (slänga mina matrester, dvs kompostera!)
7. Kontakta Skatteverket
8. Träffa Line och plantera om mina blommor!

Jag tror det räcker så. Det är lite mjukkörning tror jag. Bäst att ta det lugnt så att inte bilen (jag) måste åka på reparartion.





Uppdatering 09.33 Hehe, ändring i planeringen idag:
Svennes kostanalys ska göras
Söka ett jobb inför våren


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så jätte mycket för dina fina ord om mitt (för långa) inlägg!



Det värmde verkligen! På riktigt! :)



Massa kramar!

2009-10-01 @ 12:18:05
URL: http://www.metrobloggen.se/malinlundebring

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback