Nu ska här pingas!

Mark Levengood sitter och pratar om sin vilda farmor på Robins. Och Svenne kollar mobilen. Det är lördag kväll och jag kan inte slita mig från datorn. Jag håller på att förstå detta med ping. Jag ska testa att pinga, men det känns lite läskigt.

Det blev mat till slut och för någon dag sedan längtade jag efter söndag. Och imorgon är det söndag!! Så därför är jag extra glad. Trots disken som väntar i köket. Men gör jag om disken till tidsenheter så handlar det om tio minuter - helt klart överlevbart.

Sven vill spela kort igen. Och jag vill spela Alfapet. Polsk riksdag.

Nej, nu ska jag slappa på riktigt.

Vad gör ni ikväll? Jag funderar på att ha en tävling här på bloggen - jag återkommer, vet ju inte om det finns intresse för det.

Några tipsar på bloggar som jag gillar:

Malins träningsblogg, hon ska tävla i Athletic Fitness
Matildas blogg, hon illustrerar barnböcker
Jennas blogg, en tjej som pluggar kost, men hinner däremellan med allt mellan himmel och jord
Bloggvärldsbloggen, aktuella ämnen, temaveckor och annat smått och gott - en favorit just nu
Sofia Åkerman, sjuksköterskan som är engagerad i föreningen SHEDO, hon är författare och smart som få!

Kommentarer
Postat av: Kinga

Ooh Snygg ny design!

2009-10-25 @ 12:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback