Träningens dag. Och min dag.

Dagens youtubelåt

Idag är det fullspäckat schema i Rålambshovsparken i Stockholm. Anledningen är Träningens dag - programmet hittar du här. Själv tänkte jag gå hemifrån om ca en timme för att ta mig (både till fots och med tunnelbana) till parken för att lyssna på Frida Boisen, som talar om träning och motivation klockan 14.10. Och bara titta på folket! Bra initiativ av alla de som anordnar dagen.

Själv har jag tvättat (äntligen) och planerat lite för de kommande veckorna. Ska arbeta på Sveriges Lantbruksuniversitet med pappa och ser fram emot miljöombytet! Syster är där också så det blir kanon! Sven har också planerat och kommer skjutsa mig dit - blir väl en mysig middag med kortspel. Jag är så sugen på att göra rabarberpaj - och varför inte slå in den önskningen? Vaniljsås är ju hela grejen förstås. Och jag har dessutom hittat ett bra recept! Rabarberpaj, here I come!

Linssoppa har blivit en tradition här hemma hos mig, och den värms just nu på spisen. Till det två brödbitar med avokado och örtsalt - bra lunch med protein, kolhydrater och fett.


Hela hans kroppspråk sa: jag nås inte. Jag vågade knappt titta dig i ögonen. Vad är du rädd för?
Come what may... I will love you until my dying day



Kvinnas funderingar om den rätte, någonstans i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback