Dag 2: Skratt- och Rörelseresan

Så är det bara – jag är lite nöjd. Men också trött – sover som aldrig den, och känner att det är helrätt. Så är det, som sagt. Gårdagen var det rörelse i fokus och jag både sprang och promenerade. Tränade lite triceps och hoppades på att ingen skulle se mig. Åt två luncher – blev bjuden på en, och sen kunde jag inte tacka nej här ”hemma”. Jag läste lite. Och sen frotterade jag mig i gammal nostalgi medan jag lyssnade på Melissa Horn på Spotify. Klockan 21.00 ville jag sova, men jag höll ut till klockan 22.00.

Dagens plan ska vara liknande den igår, men nu ska det jobbas lite också. Jag väntar på svar från en redaktör, lite otålig är jag, för jag vill komma igång! Apropå skrivande – min presentation på Livskick är uppdaterad – här får ni läsa! Hur som helst, jobbet går ut på att kolla min planering som jag så fint gjorde i veckan – en lång härlig todo-lista. Tänkte se om det finns något som jag kan kryssa över!

Det blev ingen yoga igår för mig, däremot har Janne skickat över några övningar via facebook, så idag ska jag slå slag i saken. Ta ansvar för mitt Yoga-Jag.

Imorgon är det bröllop! Tjoho! Jag ska höra om jag kan publicera några bilder därifrån, så ni får se hur kul vi kommer ha det!

Kram till er
Emilia



Kommentarer
Postat av: Dorot

Hej vännen!

VI turas om att vara i Polen. Jag kom hem i söndags...

Sitter på jobbet nu och låtsas läsa i pats journaler. Det är såååå lugnt men jag kanske inte borde säga så eftersom jag är ensam syrra ikväll.

Ha det sååååå bra på bröllopet

Kram, kram

ps. jag hoppas få se din klänning

2010-09-03 @ 18:45:44
Postat av: Svenne

Allt väl hemma Emilia. Du ser ut att ha det bra. Tänk på grundningen och lungningen :) Kram Svenne

2010-09-03 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback